Heräsin kahdeltatoista...

Ei onneksi ole kovin paha olo. Pää on hiukan hellä, mutta ei muuten. Hyvä olo johtuu varmaan siitä että tajusin lopettaa juomisen ajoissa. Aloin juomaan vettä varmaanki joskus kahden aikaan. Täytyy kyllä sanoa että oli toossii kyny ilta. Nyt ketuttaa vielä enemmän kuin aamulla. Miehet.. can`t live without them `n` can`t kill  `em. Tuo on jostain leffasta, en vain muista mistä. Kieteyttää hyvin sen mitä miehistä ajattelen... ainakin tällä hetkellä.

Söin just "raksuja" jotka on tarkoitettu "terveille, kasvaville lapsille".. Heh. Sitähän tässä vissiin vielä ollaan. Opetellaan elämään.

Jos lauantai on viikon kivoin päivä, niin sunnuntai on ehdottomasti viikon PAHIN päivä. Silloin on enemmän ikävä ihmistä rinnalleen, kuin koskaan ennen. "Sunnuntai aamuna mä kaipaan sua koko viikon edestä.." Iha hemmetin huano viisu, mutta sanat on tähän päivään sopivat.

Kävelin aamulla rannan kautta kotiin. Oli kaunis aamu, linnut lauloi, eikä ollut edes kylmä. Seisoin hetken ja katselin merta. Olisi ollut kaunis hetki jakaa se jonkun kanssa... Laitoin peiton alta, unen rajamailta Tellu-miehelle viestin: "Hyvää yötä mussukkaiseni, ihanaiseni... ;)" Säälittävää.

Mulla on huono omatunto. Mulla olis ollut eilen ns. treffit yhen "kivan" miehen kanssa. Siis sovittiin että ilmoitan kun olen kaupungissa ja oltais sit menty syömään tjs. Mutta unohdin ilmoittaa en ehdi. Nyt se varmaan vihaa mua. Se sadattelee mua ja haukkuu kavereilleen. Tämä mies nimittäin on saanut minulta lisänimen "juoru-akka". Kaikki mitä sille sanoo tai sen kanssa tekee on kohta koko kaveripiirini tiedossa.

*Huokasu* Ei tätä koko ajan selvinpäin jaksaiskaan. Nyt peiton alle.