Kyllä vaan, "Mä diilaan rakkautta!"

Eli siis päivän teema: Positiivisuus, se jatkaa kantavuuttaa iltaan asti. Iltapäivällä olin jo menettää sen "Hyvän" Ystävän kiukuttelun takia, mut kuitenkin se palasi voimakkaampana kun tulin kotiin. Minulle oli tullut TAAS PAKSU KIRJE! Olin ihan pihalla, miten näitä tulee nyt koko ajan?! Ensiksi Lapsuuden kaveri laittoi 2 ihan über hienoa Alphonse Mucha rintamerkkiä postissa. Ja tänään toinen Lapsuuden ystävä oli muistanut tulevaa synttäriäni IHANALLA avaimenperällä! Tulee tippa linssiin kun joku yllätäen lähettää jotain tuollaista. Se rakas oli muistanut kun jouluna oltiin yhdessä kaupungilla ja ihastelin yhtä avaimenperää pentikillä.

Tänään rakastan teitä kaikkia! Kaikkia ihmisiä jotka olette joskus kävelleet minua vastaan. (Jopa Kalamiestä.)

Spostissani oli meili kaukaiselta kamulta, kyseli josko kesällä nähtäisiin. Eli siis tulenko Turkuun. Sekin oli ihanan positiivisesti yllättävää. Olisiko onneni kääntynyt?

Ei onni tule odottaen vaan eläen. Vai miten se meni.

Eli kaikki on itsestä kiinni. Ihania kuitenkin on ihmiset tänään. Happy-happy-joy-joy.

Tämän päivän kruunaisi se että Kalamies olisi mesellä ja juttelisi minulle. Testin` my luck? Ehkä, en siis uskalla toivoa. Vaan olen kiitollinen tästä päivästä.