Olen siis yksin kotona ja katson Herra X:n eilen tuomaa Mach Point:ia. Herra tuli illalla leffan ja karkkipussin kanssa. Sanoi ettei jää yöksi.... Jäihän sen kuitenkin. Nukahdettiin molemmat 30 min. leffan alun jälkeen. Kylkikyljessä ahtaasti nukkuen. Heräsin neljältä aamuyöllä siihen kun leffan alkumusiikki junnasi ja junnasi aina vaan uudestaan. Hassua, ajattelin että olemalla illan pois annan Herralle nyt sitä "omaa aikaa", eikä aikaakaan niin hän on itse minun ovellani. :D

Olin koko päivän koulussa "töissä". Meillä koulussa on ns. pieni yritys joka tarjoaa terveyspalveluja, olin siellä 8-16. Otin hieman henkilökohtaisesti kun paikan "pomo" eli eräs opettaja päästi muut opiskelijat kotiin jo yhdeltä. Kiehuin toisin sanoen.

Herralla oli työhaastattelu kesätöihin... Vieläkin toivon että voisimme olla kesänkin yhdessä. Toivon niin...

Herra on ollut päivän kiireinen... ja hän vain heitti leffan minulle. Elättelin toivetta että olisimme yrittäneet katsoa sen yhdessä, mutta aina ei saa mitä haluaa.  Tänään emme varmaankaan nää... Harmi.