Mullon flunssa. Ei oo kiva. Siis nenä vuotaa ja aivastuttaa ja muutenkin on hontelo olo. Maailma pyörii ja tasapaino heittää. Keittön täti pitää tuuletinta täysillä ja minä olen jäätyä. Sormet kohmeessa ja varpaat jäässä ESPANJAN AURINKORANNALLA. Tsiisus.

Viikonloppu meni hitaaaaasti. Ei menty lauantaina mihkään, olitiin sovittu siitä jo viime la. Enkä minä näin puolikuntoisena olisi mihkään tupakansavuun halunnutkaan. Mentiin siis illal rantaan yksille. Kolmas Pyörä oli taas myöhässä ja kun se tuli ulos huomasin heti että SE kyllä oli menossa baariin. Arvasin myös kenen kanssa... pojat. Se oli niin täydessä tällingissä että. Se sanoi siihen narisevaan äänensävyynsä että "viittisköhän laittaa pojille viestiä..." Siis minä en tajua miten se voi vielä niiden mokien jälkeen mennä niiden kanssa baariin. Me ollaan Hyvän Ystävän  kanssa luovuttu jo koko hommasta. En ikinikuuna päivänä viittis astua enää jalallanikaan samaan baariin niiden  kanssa. Mut tämä neiti ei näytä omaavaan minkäänlaista omaatuntoa tahi MAALAISJÄRKEÄ että tajuais miltä se näyttäis jos me VIELÄKIN, kaikkien niiden mokien jälkeen väännyttäis niiden seuraan. Huh huh. Noh asiahan ei mulle kuulu....

Mentiin sit sunnuntainakin rannalle. Ei laitettu Kolmannelle Pyörälle viestiä. Kosto BIIAACCHH! Oltiin jo melkein kaupungissa kun se laitto viestiä et ollaanko me menossa rannalle. Laitoin takas et ollaan me mut ajateltiin et sul on niin kauhee kankkunen ettet pääse, niin ei laitettu viestiä. Oli kuulemma ollut hauskaa.

Nyt se tulee.. viddu...